Τέμπη: Έγγραφο ντοκουμέντο με τις βάρδιες των σταθμαρχών – Πόσοι ήταν κανονικά μέχρι τις 23.00 (video)

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα οποία αποκαλύπτουν ότι δεν θα έπρεπε ο σταθμάρχης να ήταν μόνος του την μοιραία νύχτα.

Για την ακρίβεια, μέχρι τις 23.00 το βράδυ έπρεπε να υπάρχουν τρεις σταθμάρχες στην Λάρισα.

Ο ΣΚΑΪ αποκάλυψε το πλάνο των βαρδιών του σταθμού Λαρίσης, από το οποίο ήδη προκύπτουν κρίσιμα ερωτήματα, ως προς το πόσοι και ποιοι βρίσκονταν σε υπηρεσία από τη στιγμή που γύρισε το μοιραίο κλειδί έως την ώρα της φονικής σύγκρουσης στα Τέμπη.

Από το συγκεκριμένο έγγραφο προκύπτει ότι οι βάρδιες ήταν οι εξής:

Τα ωράρια των βαρδιών
Τα ωράρια των βαρδιών

Βάρδιες

Τα ωράρια των βαρδιών «δείχνουν» πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατά μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο πριν την μοιραία σύγκρουση στα Τέμπη.

Το στοιχείο αυτό είναι σημαντικό καθώς στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός, δηλαδή την στιγμή που το «κλειδί» άλλαξε για να περάσει (ο προαστιακός).

Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις

Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);

Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή “κλειδιού” (όταν πέρασε ο προαστιακός) ;

Ήταν και άλλοι παρόντες;

Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;

opinion-google-news-2

Σχετικά άρθρα