Η JYSK προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers από όλη την Ευρώπη σε ένα online event για να τους παρουσιάσει τις νέες αφίξεις στην χειμερινή συλλογή της.
Στο πλαίσιο αυτό η JYSK Ελλάδος, προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers, στο ξενοδοχείο Royal Olympic Hotel, όπου τηρώντας όλα τα μέτρα για την Covid-19, τους δόθηκε η ευκαιρία να συνδεθούν live με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο της Κοπεγχάγης, και να μάθουν περισσότερα σχετικά με το πως δουλεύει η JYSK με τις νέες τάσεις έτσι ώστε να αναπτύσσει τη συλλογή των προϊόντων της αλλά και τι ενέργειες κάνει στον τομέα της βιωσιμότητας.
Τραπέζια και καρέκλες τραπεζαρίας, αξεσουάρ κουζίνας και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρα, ήταν μερικά από τα νέα προϊόντα για το σπίτι που η JYSK παρουσίασε, μέσω ενός livestream διάρκειας 45 λεπτών σε δημοσιογράφους και influencers, ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη.
«Το να είσαι “trendy” πρέπει να συμβαδίζει με ενέργειες που προάγουν τη βιωσιμότητα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν πάντα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και ότι παράγονται με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας. Παράλληλα με την παρουσίαση μερικών από των εξαιρετικών νέων προϊόντων μας θέλουμε να περάσουμε και αυτό το μήνυμα στη σημερινή παρουσίαση» εξηγεί η Rikke Blæsild, Range & Design Manager στη JYSK, η οποία παρουσίασε τις τάσεις και τα προϊόντα σε αυτή την εκδήλωση.
Περισσότερη βιωσιμότητα
Ένας άλλος ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο Rune Jungberg Pedersen, που από τη θέση του Communications & CSR Director στη JYSK έχει στενή συνεργασία με συναδέλφους του σε όλα τα τμήματα της εταιρείας που οδηγούν την προσπάθεια για ένα πιο βιώσιμο τρόπο λειτουργίας.
«Στόχος μας στη JYSK είναι να ενσωματώσουμε την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος σε όλους τους σχετικούς τομείς της λειτουργίας μας. Στο ανώτερο επίπεδο αυτό σημαίνει ότι δεσμευόμαστε στο να κάνουμε ότι μας αναλογεί έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή, εμπορευόμενοι προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί με βιώσιμες πρώτες ύλες, ελαττώνοντας τα υλικά συσκευασίας και αναπτύσσοντας την ανακύκλωση. Αυτό απαιτεί τη δέσμευση όλης της εταιρείας και είμαστε σίγουρα σε αυτό το δρόμο παρότι είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το ταξίδι είναι μεγάλο» αναφέρει ο Rune Jungberg Pedersen.
Online σύνδεση αλλά και ζωντανές εκδηλώσεις
«Ως μία διεθνής εταιρεία με καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, θέλουμε να είμαστε σε επαφή με την τοπική κοινωνία με κάθε δυνατό τρόπο. Αλλά με τα online events έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ένα μεγαλύτερο ακροατήριο σε πολλές διαφορετικές χώρες την ίδια χρονική στιγμή. Επίσης θεωρούμε ότι είναι πραγματικά ωραίο μέσω αυτών των συνδέσεων να προσκαλούμε του καλεσμένους μας σε ένα εικονικό ταξίδι στη Δανία, καθώς είμαστε περήφανοι για τις Σκανδιναβικές μας ρίζες. Ελπίζουμε όλοι οι συμμετέχοντες να πέρασαν καλά» ανέφερε ο Martin Fyn Aamand, Communications & PR Manager στη JYSK, που παρουσίασε την εκδήλωση.
(φωτο: Studio Panoulis)
Δείτε επίσης:
Η Σκανδιναβική JYSK υποδέχεται το καλοκαίρι στο Άλσος της Κηφισιάς (photo)