ΗΣΑΠ – δυστύχημα: Εργαζόμενοι πηδούν από το βαγόνι να σωθούν – Ένας νεκρός (video)

Ήταν ξημερώματα της Τρίτης 16 Νοεμβρίου όταν συνέβη το δυστύχημα στον ΗΣΑΠ που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο 41χρονος εργοδηγός και να τραυματιστούν άλλοι δύο εργαζόμενοι.

Όπως φαίνεται στο βίντεο του MEGA, οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ πηδούν αναγκαστικά από το βαγόνι του μηχανήματος λείανσης για να σωθούν, όταν αντιλήφθηκαν την τρελή πορεία του.

Το μηχάνημα συγκρούστηκε με επιβατικό συρμό χωρίς επιβάτες, ο οποίος είχε τοποθετηθεί επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει.

Ο 41χρονος εργοδηγός του ΗΣΑΠ όμως δεν τα κατάφερε και πέθανε, ενώ από τη σύγκρουση, ακόμη δύο εργάτες: ο Ολλανδός οδηγός και ένας Έλληνας τεχνικός τραυματίστηκαν και διακομίστηκαν στο νοσοκομείο.

Τόσο το κύριο όσο και το εφεδρικό σύστημα πέδησης, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, δεν δούλεψαν με αποτέλεσμα η λοκομοτίβα να μην μπορέσει να σταματήσει παρά τις προσπάθειες του χειριστή της…

Το δυστύχημα έγινε στη γραμμή 1 στις 04:05 όταν η ειδική μηχανή λείανσης του ΗΣΑΠ που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να σταματήσει την τρελή πορεία της.

Η απόσταση που διήνυσε ήταν πολύ μεγάλη, από Κηφισιά μέχρι Άγιο Νικόλαο. Αν δεν συναντούσε τον συρμό στον Άγιο Νικόλαο, θα είχε φτάσει στον Πειραιά με ταχύτητα 100 χιλιόμετρα λένε οι ειδικοί.

Ο 41χρονος ήταν εργοδηγός επί 16 χρόνια. Ήταν ανύπαντρος και όπως λένε άνθρωποι που τον γνώριζαν, είχε πάθος με τη δουλειά του και ήταν τελειομανής. Όπως αναφέρουν, είχε λατρεία με τη θάλασσα και είχε πάρει και μια βάρκα και έκανε σχέδια για το μέλλον.

«Θεωρούμε ότι στο μέλλον κατά την άσκηση της ποινικής δίωξης από τον εισαγγελέα θα προκύψουν ακριβώς ποιοι είναι οι υπαίτιοι του ατυχήματος» σημείωσε ο δικηγόρος Αντώνης Φούτσης.

«Από τα βίντεο προκύπτει ότι το συγκεκριμένο βαγονέτο είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα δεδομένου ότι είχε χάσει το σύστημα πέδησης. Σε μια απόσταση περίπου 5 λεπτών από τη στιγμή που έχασε το σύστημα πέδησης μέχρι την πρόσκρουση έχει αναπτύξει μια ταχύτητα περίπου 40-45 χιλιόμετρα. Είναι δεδομένο ότι δεν είχε καθόλου σύστημα πέδησης» πρόσθεσε ο δικηγόρος.

opinionleader.gr - google news

Δείτε επίσης:

ΕΠΑΛ Αττικής: Απολύεται ο καθηγητής που χτύπησε τη μαθήτρια (video)

Σχετικά άρθρα