Αθήνα, 27 Σεπτεμβρίου, 2021

Food Experience Patata Naxou 2021: Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία και για καλό σκοπό (photo)

Γαστρονομία και Τέχνη, δύο τομείς στους οποίους έχει διαπρέψει, στο διάβα του χρόνου, το πιο μεγάλο και εύφορο νησί των Κυκλάδων η Νάξος, «παντρεύτηκαν» στο Food Experience Patata Naxou 2021!

Στο επίκεντρο του φετινού Food Experience Patata Naxou 2021, που διοργανώθηκε στο νησί το τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου από την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου, τέθηκε η Τέχνη αλλά με μεγάλη πρωταγωνίστρια την περίφημη Πατάτα Νάξου.

Κώστας Καραφώτης, Χρήστος Νέζος
Κώστας Καραφώτης, Χρήστος Νέζος

Στο πανέμορφο χωριό του Δαμαλά, όπου καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς και τελειόφοιτοι και απόφοιτοι από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών και από τη Σχολή Μαρμαροτεχνίας της Τήνου φιλοτέχνησαν έργα από ναξιώτικο μάρμαρο, γνωστοί σεφ σμίλεψαν τα δικά τους «γλυπτά» πάνω σε Πατάτα Νάξου.

Food Experience Patata Naxou 2021
Food Experience Patata Naxou 2021

Καλεσμένοι του Food Experience, άνθρωποι του πολιτισμού, της μαγειρικής, της δημοσιογραφίας και του θεάματος.

Μαρία Ανδρούτσου - Βίλλυ Σέργη - Έλσα Νέζου
Μαρία Ανδρούτσου – Βίλλυ Σέργη – Έλσα Νέζου

Η Μαρία Αντουλινάκη από τις «Άγριες Μέλισσες», ο Κώστας Καραφώτης, ο Αντώνης Λουδάρος, η Μαρία Ανδρούτσου, ο Πρόεδρος της Νέας ΠΑΣΕΓΕΣ, Παύλος Σατολιάς, η Ναξιώτισσα μαγείρισσα Βίλλυ Σέργη που διακρίθηκε στον φετινό τηλεοπτικό διαγωνισμό μαγειρικής «MasterChef», καθώς και η food blogger από την Ολλανδία, Leonie De Jong, συμμετείχαν σε γαστροταξιδιωτικές εμπειρίες σε Νάξο και Σχοινούσα, ενώ έγιναν… αγρότες για μία μέρα και για καλό σκοπό: φύτεψαν  συμβολικά πατάτες Νάξου οι οποίες, μαζί με Γραβιέρα Νάξου Π.Ο.Π. και ντόπια αμνοερίφια, θα προσφερθούν σε ιδρύματα της Ελλάδας τα οποία φιλοξενούν παιδιά που έχουν την ανάγκη όλων!

Ιάκωβος Βαλέρης, Παύλος Σατολιάς, Δημήτρης Καπούνης, Γιώργος Μαργαρίτης
Ιάκωβος Βαλέρης, Παύλος Σατολιάς, Δημήτρης Καπούνης, Γιώργος Μαργαρίτης

Μετά το τέλος του Food Experience Patata Naxou 2021 ο Πρόεδρος της Ε.Α.Σ. Νάξου, Δημήτρης Καπούνης, δήλωσε: «Το πρόγραμμα προβολής του νησιού μέσω των αγροτικών προϊόντων έχει αποφέρει καρπούς. Εν μέσω κορονοϊού, η Νάξος προσελκύει επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο, κυρίως, όμως, ελληνικές οικογένειες. Αυτό που συνέβη με τις τουριστικές ροές τον φετινό Αύγουστο δεν είχε προηγούμενο στο νησί, ξεπερνώντας κατά πολύ και το 2019. Στην Ε.Α.Σ. προσπαθούμε με συνεχείς δράσεις και πρωτοβουλίες να αναδείξουμε και να ενισχύσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, που δεν είναι άλλα από τον πρωτογενή τομέα μας και τα αγαθά της ναξιώτικης γης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τους ντόπιους παραγωγούς και ειδικότερα τη νέα γενιά, προκειμένου να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε τη δυναμική που έχει αναπτυχθεί στο νησί μας».

opinionleader.gr - google news

Δείτε επίσης:

Food Experience Patata Naxou 2021: Γαστρονομία και Τέχνη «παντρεύονται» στην Νάξο

Σχετικά άρθρα

Σχόλια

Αφήστε το σχόλιό σας

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ακολουθήστε μας

964ΥποστηρικτέςΚάντε Like
1,628ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Τελευταία νέα