ATH.ENA GO: Στο κινητό «μπαίνει» η κάρτα των ΜΜΜ και push notifications για το επόμενο λεωφορείο

Η νέα υπηρεσία ATH.ENA GO, αποτελεί το επόμενο βήμα μετά την ATH.ENA Card και βασίζεται στο σύστημα Account-Based Ticketing (ABT).

Άυλη κάρτα μετακίνησης και push up notifications σε προκαθορισμένο από τον επιβάτη χρόνο πριν την άφιξη του επόμενου λεωφορείου ή συρμού τραμ περιλαμβάνει η επόμενη μέρα των συγκοινωνιών στην Αθήνα, οι οποίες μπορεί να ταλανίζονται ακόμα από κρίσιμα ζητήματα υποστελέχωσης και έλλειψης τροχαίου υλικού, αλλά κάνουν γοργά βήματα ψηφιοποίησης.

Όπως ανακοίνωσε μιλώντας στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας της Βουλής ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος, από τις 15 Νοεμβρίου, ο Οργανισμός εγκαινιάζει την άυλη κάρτα ATH.ENA GO, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες να εκδίδουν, να φορτίζουν και να ακυρώνουν το εισιτήριό τους απευθείας από το κινητό τους, χωρίς φυσική κάρτα ή επίσκεψη σε εκδοτήριο.

Η νέα υπηρεσία αποτελεί το επόμενο βήμα μετά την ATH.ENA Card και βασίζεται στο σύστημα Account-Based Ticketing (ABT) – μια διεθνή πρακτική που μεταφέρει τη διαχείριση του εισιτηρίου σε προσωπικό λογαριασμό. Ο επιβάτης θα δημιουργεί το προφίλ του στην εφαρμογή ATH.ENA GO, θα δηλώνει τυχόν εκπτώσεις εφόσον είναι φοιτητής, άνεργος, πολύτεκνος, κλπ. και θα έχει πλήρη έλεγχο των διαδρομών, των πληρωμών και του υπολοίπου του σε πραγματικό χρόνο.

Με το ATH.ENA GO, το εισιτήριο μεταφέρεται ουσιαστικά στο κινητό του επιβάτη. Εκείνος μπορεί να το επαναφορτίζει, να αγοράζει προϊόντα (από εισιτήρια 90 λεπτών έως ετήσιες κάρτες) και να βλέπει τις διαδρομές του όποτε θέλει. Το σύστημα υποστηρίζει τόσο προϊόντα μακράς διάρκειας (24 ωρών, 30 ημερών, ετήσια) όσο και βραχείας διάρκειας, επιτρέποντας στον χρήστη να επιλέξει ποιο θα ενεργοποιείται πρώτο.

Η βασική διαφορά με την πλαστική κάρτα είναι ότι το νέο μοντέλο επιτρέπει την πληρωμή του πραγματικού αντιτίμου μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής, όχι προκαταβολικά. Πρόκειται για μια λογική παρόμοια με τις ανέπαφες τραπεζικές συναλλαγές, που απευθύνεται κυρίως στους συχνούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Κατά τη μετακίνηση, η εφαρμογή ATH.ENA GO θα πρέπει να είναι ανοιχτή, όμως το σύστημα θα λειτουργεί και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο για περιορισμένο αριθμό διαδρομών. Εφόσον χαθεί ή κλαπεί η συσκευή, ο επιβάτης μπορεί να δηλώσει απώλεια ή ακύρωση της κάρτας μέσα από την ίδια εφαρμογή, διασφαλίζοντας τα χρήματά του.

Η νέα πλατφόρμα ATH.ENA GO, δίνει επίσης τη δυνατότητα διαχείρισης πολλών καρτών από έναν λογαριασμό, μια λειτουργία χρήσιμη για οικογένειες, καθώς ένας γονιός μπορεί να φορτίζει και την κάρτα του παιδιού του. Παράλληλα, οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ προσωποποιημένου ή ανώνυμου λογαριασμού. Ωστόσο μόνον η πρώτη περίπτωση θα τους επιτρέπει να λαμβάνουν εκπτώσεις και προωθητικά προϊόντα.

opinion-google-news-2

πηγή: ethnos.gr

Σχετικά άρθρα