Σάλος στα social media με τα κατορθώματα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασαν οι Χρήστος Σταϊκούρας και Νίκος Ταχιάος σε εκδήλωση στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, ενώ στις 30 Νοεμβρίου έχει προγραμματιστεί η έναρξη λειτουργίας του Μετρό.
Τα λόγια για άλλη μια φορά ήταν «παχιά», με τον υπουργό Μεταφορών να λέει ότι εμπνεύστηκαν από το… Βυζάντιο ώστε το λογότυπο «να συνδυάζει την αυθεντικότητα με τον καινοτόμο χαρακτήρα που θέλουμε να χαρακτηρίζει τη νέα ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης».
Κι επειδή η πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας έχει χορτάσει από τα μεγάλα λόγια, οι πολίτες «τρόλαραν» κανονικά το «μ».
Η είδηση ότι μόνο ο σχεδιασμός του λογότυπου του Μετρό έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ, σχολιάστηκε καυστικά από τους χρήστες στο Χ.
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/77d1TpMa00
— Ζυμαρικά Φλωράκη (@pastafloraki) November 13, 2024
Μετρό Θεσσαλονίκης pic.twitter.com/CdoTkYu9cD
— Δραχμαντινετζάντ (@giopsos) November 13, 2024
Αυτό με διαφορά θα ήταν το καλύτερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XpdO8WDiuK
— Ντέλος ο Μοντέλος (@deltreque) November 13, 2024